lördag 7 februari 2009

Jag har fått en utmaning...

... från PysselLiv. Så här går utmaningen till:

· Gå in i mappen där du har dina bilder

· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

· Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.

Lite klurigt så jag fick modifiera reglerna lite, dvs jag fick "fuska" lite för det fanns ingen bild i den 6:e mappen, bara fler mappar så jag tog den 6:e mappen däri, men i den fanns inga bilder, bara en filmsnutt. Så vad göra? Jag tog den 6:e bilden i en annan mapp, häpp!

En bit av Visby ringmur, med en liten spaceinvader alien!

Sen var det detta med att utmana, det får bli:
Angel Pearls
Emos Pärlkonst
En kreativ liten blogg...
Little oaktree
Smyckas blogg
Soans pysselblogg

3 kommentarer:

  1. (Shit)..utmaning -inte min starka sida..Tack, jag känner mej ju ändå utvald..ska se vad jag kan knåpa ihop..Tack för gullig kommentar, o lycka till med den nya inrednings-bloggen! Ska kika in där också!! Kram//Eva

    SvaraRadera
  2. Hejsan, tack för rolig utmaning, den har jag tagit till mig och resultatet kan du nu hitta inne hos mig.

    PS. Visst var Herrskap o tjänstefolk en höjdare det med, håller med. Det är ganska kul när man ser om de där att se vad man minns också, eller hur? Vissa scener är så otroligt kvar i minnet och så här många, många år efteråt kommer man inte riktigt ihåg varför just DE fastnade.

    SvaraRadera
  3. Så! Uppdraget slufört -hos mej! Fortsatt fin vecka o Kram/Eva

    SvaraRadera